Packar

Håller på och packar ihop här hemma för vi ska ut på landet över helgen. En sak jag tänkt på är hur mycket packning som ska med bara man ska bort ett par dagar.. det är vagn, bilbarnstol, blöjor x antal ombyten, leksaker osv osv... Vet inte riktigt hur vi ska sova där borta, hoppas på att Adrian går med på att sova i vagnen för vi har ingen spjälsäng där ute än (den som ska ut dit i vår/sommar står hos mina föräldrar just nu eftersom vi är där mer än på landet). Men det löser sig nog. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad mysigt att åka ut till landet, vi brukar åka rätt så ofta till min familjs stuga vid havet och det är så härligt att komma bort lite och ut i den friska luften. Båda mina små har sovit i liggdelen på vagnen när vi åkt iväg när de var små och det har gått jätte bra. :)



Hoppas allt är bra med er! kram

2012-01-06 @ 19:12:44
URL: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0