Välkommen!



Det här är jag - Eleonor, 22 år gammal, bosatt  i Stockholm. Min älskade son Adrian föddes den 30 augusti 2011, 3610 gram tung och 51 centimeter lång. Just nu njuter jag alltså för fullt av mammaledigheten, men arbetar annars som konsult inom ekonomi. I bloggen kommer ni få följa vår vardag - through the good and the bad.

Under graviditeten bloggade jag här, men jag känner för en nystart och en ny och fräsh blogg nu när Adrian är här och vi kommit in i vardagen.

Hoppas ni kommer trivas här och kika in fler gånger, och lämna gärna kommentarer!

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad kul att du börjat blogga :)

Kram



//Tina

2011-10-23 @ 23:48:23
URL: http://neckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0