Time to go... home!

Nu ska jag packa det sista, sen är det bara att vänta på att min papi kommer hem och kan skjutsa oss.. Har av någon anledning massa mer saker nu än vad jag hade när jag kom hit? Hmm... Längtar så efter att komma hem. Ska bli så skönt även om det första jag ska göra är att sätta igång att städa och våttorka alla ytor i hela lägenheten. Då får Adrian vara med sin pappa och ta igen massa mystid!

Imorgon ska vi till läkaren också.. Adrian är född med för kort tungband och imorgon ska det åtgärdas. Hans pappa får följa med för jag kommer aldrig klara av att följa med in. Ååååh vad jag inte vill, men samtidigt så är det bra att ha det gjort och slippa oroa sig för att han ska få problem med tal m.m. senare. Han har även "tappat taget" ofta den sista tiden när han ammat, så förhoppningsvis rättar det till sig nu också..


Fin kille i body från Tutta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0