Måndag

Har varit på språng typ hela dagen, därav dålig uppdatering...

Började dagen med att behöva väcka Adrian för att komma iväg i tid = mycket missnöjd herre! Sen begav vi oss till öppna förskolan i Farsta. Även om Adrian ännu inte har så mycket glädje av öppna förskolan så är det trevligt att komma ut lite! Sen gick jag och Emelie och åt lunch. Det blev McDonalds - fy mig!!

Efter lunch och lite kikande på julpynt (ja, redan!!) så fick jag skjuts till BVC - lyxigt värre! Adrian blev godkänd på tvåmånaderskontrollen men min BVCtant (hm, så kan man nog inte säga, hon kan inte vara äldre än 30-35...) var inte helt nöjd med hans viktuppgång. Lite tråkigt, men troligtvis inget att oroa sig över - han är ju go och glad i övrigt!

Vet ni vad? Imorgon flyttar jag hem! Har bott hos mina föräldrar i evigheter nu känns det som medan vårt badrum blivit renoverat men imorgon ska det äntligen vara klart! Var där och kikade idag och det är SÅ fint! Imorgon ska rörmokaren komma och sätta dit alla rör och toalett och grejer. Såååå glad!

 


Nu ska jag gå och lägga mig. Skruttis har sovit sen typ sex med matpaus halv nio. Hmm, undrar hur natten blir nu... Han lär ju vakna klockan sex imorgon bitti - jippi! Godnatt med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0