Goddagens!

TjabaTjena! Blöh vilken seg dag. Mår illa och har sjukt ont i magen. Adrian har däremot bjudit på solskenshumör. Min lilla prins! Vi har inlett spjälsängsträning idag. Annars sover prinsen i liggdelen till vagnen men känns bäst att vänja honom vid spjälisen INNAN han växer ur liggdelen även om det lär dröja för lillstrumpan. Han verkar dock inte tycka det är någon bra idé alls, inte alls lika mysigt som liggdelen ju..! Nu är det strax middag här hemma och senska jag försöka lägga mig tidigt idag...

Kommentarer
Postat av: Tina

Hopas det går bra med träningen inför spjälsängen. Det är skönt att kunna sträcka ut sig, men jag saknar att ha min lilla prins (korv) brevid mig i sängen. På dagarna sove han inget, men har tur änsånlänge på nätterna. Peppar peppar

2011-11-29 @ 23:06:50
URL: http://lillagluppsk.wordpress.com/
Postat av: Tina

Melle hälsar föresten att bästa sättet att gå upp är att äta ofta. 1-2 ggr i timen O_0



Vadå liv?

Här ammas det typ heeeela tiden känns det som. Förutom på natten.

2011-11-29 @ 23:10:50
URL: http://lillagluppsk.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0