Efter en påminnelse från Jessica kom jag ihåg att jag har en blogg..

Ojoj.. Nu var det en hel vecka sen jag skrev sist. Fy på mig!

Veckan som gått har väl inte vart den bästa, jag kände mig hängig hela veckan och låg sen sjuk fre-sön. Idag känner jag mig mycket bättre, skönt nog. Att ha feber och ta hand om Adrian var ingen hit, men det gick ju det med.

Imorgon ska vi på föräldragrupp på BVC. Ska bli kul att träffa lite andra mammor/pappor i samma område. Var inget speciellt vi skulle prata om den här gången utan mest presentation av oss själva och våra bebbar. Mysigt i alla fall!

I brist på annat bjuder jag på en bild på Adrian från imorse. Så trist med bildlösa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0