Tillfälligt ur balans

Vi sover dåligt här hemma. Riktigt dåligt. Jag är sjukt trött men har svårt att somna och Adrian vaknar fler gånger per natt än han någonsin gjort. Så som ni förstår är vi lite ur balans såhär lagom till jul... Imorgon ska vi i alla fall ta oss iväg på föräldragrupp och den här veckan är det matsnack.. Ska bli inttessant! I övermorgon ska vi julbaka hos finaste Emelie och sen åker vi hem till mina föräldrar torsdag kväll eller fredag. Tänk att det redan är jul igen. Ska försöka uppdatera bloggen mer de kommande dagarna men nu måste jag försöka sova. Godnatt peeps!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hm... vi har oxå kommit ur vår fina rytm. lilleman sov ju mellan 00 och 07-08 nån gång för en vavka sen och en månad tillbaka... men nu somnar han inte i sin säng och vaknar varannan timma. så inatt fick han ligga på min arm och höra min puls och så har han sovit mellan 23.30 till 08.00 i morse! otroligt mammig! men sover inte bekvämt men man får sova i alla fall!! hoppas snart det vänder för er!

2011-12-22 @ 12:08:38
URL: http://midheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0