Onsdag

Vi hat haft en toppendag :) Först hängde vi på öppna förskolan med Ebba&Ture och Maya&Mio, Sen lunchade vi med Ebba&Ture och sen har vi shoppat lite. Jag och pappan brukar inte ge varandra julklappar, men han hade köpt till mig sa han så nu har jag köpt till honom också. Unnade mig en julklapp till mig själv också, det var nämligen 50% på Belle Shoes så jag köpte ett par varma stövlar. Nu är jag rustad när kylan slår till på riktigt!

Väl hemma möttes jag av en nystädad lägenhet och ett par påsar ren tvätt. Ibland är han rätt bra den där pappan :) Så jag har ägnat kvällen åt att vika tvätt. Nu ska jag strax krypa ner i rn helt renbäddad säng (typ det skönaste som finns), men först ska jag se klart Fools Gold som går på femman. Imorgon är planen att träffa Jessica&Tyra, det var aaaalldeles för länge sedan!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0