Du är ljuset i mitt liv ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt han är!



sv; Han vägde nu sist, 29/11 6270g och var 53,5 cm lång :)

2011-12-03 @ 22:10:55
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Åh, ja det är svårt att låta bli att jämföra och ja, det är så kul att springa iväg och väga dom lite då och då. Det är lika kul varje gång. :D

Ska nu börja med smakisar nu vid 4 mån eller ska ni vänta? :)



Än så länge går allt jätte bra. Nu är det bara egen lägenhet som fattas och det får vi förhoppnings vis nu under våren 2012. Vi håller i alla fall tummarna. Hur det känns, ja, jag tror det känns som alla andra. Än så länge så känner jag faktiskt inte av att jag är så pass mycket yngre. Har inte stött på en enda dum kommentar eller liknande. Jag tror jag känner mig som vilken annan mamma som helst. Dock kommer det ju bli lite svårare för oss men vi kämpar och tänker positivt. :)

2011-12-03 @ 22:27:57
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0