Adrian har ordet



Tjabbaaa! Hur mår ni idag? Här är jag på världens bushumör! Gymmet är inte så kul, men när mamma sitter och gör roliga miner och ljud då kiknar jag av skratt! Det är tur att jag har en så tokig mamma som gillar att leka med mig.

Idag har vi varit i Liljeholmen också. Mamma försökte hitta varma skor, men tydligen fanns det inga fina. Däremot fanns det finfina och billiga kläder till mig, så jag fick två nya bodys och två par strumpor från Cubus (ta tre betala för två) och mamma köpte två linnen till sig också. Men nu är vi hemma igen vilket är rätt skoj det med, här hemma har jag ju alla mina leksaker. Nu ska jag leka lite mer. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0